Gwarancja usług serwisowych - na jaką pomoc mogą liczyć klienci SEAT-a?

21-07-2021 15:07

O zadowoleniu z użytkowania samochodów marki SEAT świadczą nie tylko uśmiechnięci klienci opuszczający salony nowymi autami. Celem marki jest utrzymanie zadowolenia klientów przez cały okres eksploatacji samochodu. Stąd tak duża dbałość o odpowiedni poziom obsługi w serwisach SEAT.

SEAT to jedna z nielicznych na świecie marek samochodów, która udziela na swoje auta aż pięcioletniej gwarancji. Taka polityka wynika wprost z wysokiej jakości montażu nowych SEAT-ów. One po prostu się nie psują. By jak najdłużej spisywały się bez zastrzeżeń, konieczne jest odpowiednie serwisowanie.

Serwis SEAT-a znaleźć można w każdym zakątku Polski

Duża liczebność ASO SEAT to tylko jeden z elementów wpływających na ich wysoką ocenę. Usługi serwisowe SEAT-a to jednak dużo więcej.
Gdy potrzebna jest pomoc, nie trzeba szukać kontaktu do najbliższego ASO. Krajowe centrum obsługi klienta SEAT udzieli pomocy niezależnie od tego, w jakim zakątku kraju pomoc jest potrzebna. By się z nim połączyć, nie trzeba nawet mieć telefonu. W każdym nowym modelu SEAT-a w okolicach lusterka wstecznego znaleźć można przycisk z ikonką klucza do napraw. Wystarczy jej dotknąć, by połączyć się z krajowym centrum obsługi klienta SEAT. Konsultant zada kilka pytań i jeśli będzie to konieczne, wyśle we wskazane miejsce pomoc drogową. Ta pomoże uruchomić samochód lub przetransportuje go do najbliższego serwisu SEAT.
Nigdy też nie spotka kierowcę SEAT-a sytuacja, że jego auto będzie czekało na naprawę. Większość części zamiennych dostępna jest od ręki i można mieć pewność, że zawsze są to oryginalne i najwyższej jakości podzespoły. Wszystko po to, by służyły jak najdłużej, a kierowcy mogli cieszyć się bezproblemowym użytkowaniem auta.

SEAT Service Mobility, czyli auto zastępcze od ręki w całej Europie

Zdarzyła się awaria, która przerwała podróż, a naprawa samochodu zabierze kilka dni? To naprawdę nic strasznego. SEAT w ramach swoich usług serwisowych jest w stanie podstawić pojazd zastępczy. Jeśli będzie to konieczne, konsultant zarezerwuje w pobliżu nocleg dla pasażerów samochodu. Warto dodać, że SEAT Service Mobility działa na terenie całej Unii Europejskiej, a także w wybranych państwach ościennych.
W ramach opieki serwisowej SEAT oferuje także swój program SEAT Care. To nic innego, jak szyty na miarę program opieki serwisowej. Można go wykupić w momencie odbioru auta z salonu lub nawet później w dowolnym ASO Seat. Dzięki niemu będzie można cieszyć się przeglądami technicznymi i opieką serwisową nawet przez pięć lat, nie płacąc przy każdej osobnej wizycie.

Full Service Leasing, czyli oferta ASO SEAT dla przedsiębiorców

Nieprzerwana mobilność to warunek sprawnego funkcjonowania dla wielu firm. Stąd program Full Service Leasing. Łączy on leasing wraz z usługami serwisowymi. Dzięki temu już przy podpisywaniu umowy leasingowej przedsiębiorca zna wysokość miesięcznej raty, ale nie tylko za usługę finansową. Rata zawiera bowiem także wszelkie opłaty związane z serwisowaniem samochodów. Dzięki temu w trakcie eksploatacji nie pojawiają się żadne niespodzianki związane z koniecznością zapłacenia za niespodziewane naprawy. Dzięki temu, że usługa zawiera także ubezpieczenie serwis SEAT-a, będzie mógł także zająć się likwidacją szkód wypadkowych. W ramach usług Full Service Leasing ASO SEAT wymieni także opony na zimowe lub gdy po prostu ich zmiana będzie konieczna ze względów eksploatacyjnych. Nawet taka usługa zawarta będzie w jednej i stałej miesięcznej racie. Jedyne dodatkowe faktury będą zapewne dotyczyły paliwa, choć i w tym przypadku serwis SEAT na życzenie klienta może zarządzać kartami paliwowymi dostarczanymi do każdego samochodu. To duże ułatwienie nie tylko dla korzystających z pojazdów kierowców, ale i dla działu księgowości zarządzającego wydatkami.
Usługi serwisowe SEAT-a to na bieżąco rozwijany program. O szczegółach można dowiedzieć się w każdym autoryzowanym serwisie SEAT.